maandag 27 januari 2014

FIETSKANT

We gooien het nog eens over de ecodesign-boeg, voor jullie denken dat dit een naaiblog wordt.
Niet dat ik dat niet zou willen, maar wanneer, dames, doen jullie dat allemaal?  Naast werken en kinderen grootbrengen?

STUDIOSCHUIM recycleert oude fietsen om vrolijk gekleurde hekwerken mee te maken.
Vrolijkheid in het straatbeeld én recyclage: helemaal voor!!
Het is eens wat anders dan bekaertdraad.







































Geïnteresseerden kunnen hier of hier meer lezen.
Ik toon graag gewoon nog wat mooie beeldjes:





Foto's via junkitechture.com

6 opmerkingen:

  1. Zo cool! Goed gevonden, goed voor het milieu, vrolijk en veeeeel mooiere dan die saaie groene draad! Fijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whaw... iets voor de nieuwe schoolpoort van Jan? Ik ga het hem voorstellen! Zou toch mega origineel zijn! En nu heb ik nog een binnenpretje maar dat durf ik hier niet schrijven... dat vertel ik je dan nog wel eens...;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O, ja, dat zou leuk zijn!
      En je maakt me nieuwsgierig hoor.

      Verwijderen
  3. Maar seg, hoe tof is dat!? Als tuinomheining is het wat doorzichtig (alhoewel: deels laten begroeien?), maar op openbare (of iets minder openbare plaatsen): top!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. amaai, en echt wel een serieuze muur fietsen ! Cool !

    BeantwoordenVerwijderen