vrijdag 27 september 2013

LIEFSTE AARON WEEK 44-45-46-47

Waaw, er is zoveel gebeurd de voorbije weken, je bent niet bij te houden.

Je kon ineens van sluip naar kruiphouding en dan gaan zitten.
En toen kroop je achteruit.
Je hebt ook een bepaalde gekke breakdance move te pakken, waarbij je been naar achter zwaait en je bekken gedraaid is.  Hoe je zo kan blijven liggen zonder naar achter te vallen is mij een raadsel.  Knap hoor.

Soms zitten we naar je te kijken als naar een voorstelling van hedendaagse dans...
Zo mooi rondsluipen, kruipen en dan op depoep gaan zitten en dan huppekee weer weg.

Je babbelt veel.  
Allerlei nieuwe klanken.  Brrrrrrrrrr, nenenene en mamamama. Je zegt  "mama", maar nog niet tegen mij.  

Je begint eindelijk echt dingen na te doen (als je goesting hebt -that is).
Kusjes.  Smak smak.  Daarbij kijk je ook steevast naar het plafond (?!). 
We hebben wel een cool plafond natuurlijk.  Met gaatjes.
Drummen op tafel.
Als papa één keer slaat, jij ook.
Dan twee keer, dan drie keer.
Ook dada (dat deed je sporadisch al, maar erg wisselvallig, nu uitvoerig)
Klappen in de handjes (idem als hierboven.  Niks op commando)

Je gaat op je knieën rechtop zitten om ergens hoger bij te geraken.
Probeert ook te gaan staan.
In de zetel lukt dat al aardig.

Je geeft dingen aan ons.
Daarna moeten we ze wel meteen teruggeven.
Of je bedenkt je al nog voor je ze echt afgeeft.

We probeerden nog eens om je van een bekertje te doen drinken.
Dat was al even geleden.
En hopla, je deed het gewoon.  Zonder boe of ba. Zelf vasthouden en al.
En je was er zelf heel fier over, luidop lachen met je twinkeloogjes!
Heb je dat gezien, mama?


Je bent gewoon zoooooo leuk nu.
En ik mag dat zeggen, want ik ben je mama.
Echt geweldigformidalbelfantatistisch, deze periode.

Ik lees dat ook bij andere mama's en dan denk ik dat 't weer een truc is van de natuur.
Omdat 't natuurlijk begint te kriebelen...
Een broertje of zusje zou het grootste cadeau zijn dat we jou kunnen geven
als ik zie hoe blij je wordt van andere kindjes.
Eén tip: als je dat graag wil, slaap dan 's nachts ook geweldigformidalbelfantatistisch.


1 opmerking:

  1. Misschien niet te lang wachten met dat grootste cadeau? (grapje!) :D
    Fijn weekend voor jullie drietjes!

    BeantwoordenVerwijderen