woensdag 1 mei 2013

KURKROOS

Ik bedenk me net dat het sinds deze earthkeepers geleden is, dat ik nog schoenen kocht.
Hoe flink van mij.
(Ze zijn mijn trouwe vriendjes en toch zijn ze nog in zeer goede staat, hetgeen zelden gebeurt met sneakers, meestal zijn ze na een paar maand rijp voor de vuilbak, bij de echtgenoot zelfs nog sneller.  't Blijkt dus kwaliteit te zijn, maar dat terzijde.)

Nu ja, 't is niet alleen flink niet-geshopt, ik ben gewoon erg kieskeurig in schoenen.
Als ik ernaar op zoek ga, vind ik zelden mijn 'goesting'.
Ik moet erop vallen.
Toen ik deze schoenen tegenkwam (via i love eco), was ik meteen verliefd!
Dus heb ik ze meteen besteld.  En heel hard gehoopt dat ze zouden passen.
Dat doen ze en ze zitten verdorie goed!  Elegant en toch ook geschikt voor langere stadswandelingen.
Een nieuw stel trouwe stapvriendjes erbij.


De schoenen zijn gemaakt uit kurk en worden grotendeels in Portugal gemaakt.  Dat deed me meteen denken aan een fijne vakantie in Portugal jàren geleden, waar we inderdaad menig kurkboom zijn tegengekomen.

Mooie dingen met een verhaal, daar word ik toch zo blij van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten