vrijdag 1 maart 2013

HI

Leuke post krijgen is toch een feest.
Ik won een give-away bij Hutsepot Illustraties.
En vandaag ben ik het pakje gaan ophalen bij de kruidenier.
In een grote enveloppe zat een geweldig pakje in supermooi papier:

En daarin zat:

opnieuw een mooi ingepakt pakje!
Met een prachtig kaartje en een origineel visitekaartje:

Sofie heeft een héél goed logo: simpel, herkenbaar en geel.  Er zat een raamsticker bij met een variante van haar logo.  Ik moest hem gewoon meteen op de voordeur plakken!

En dan kwam uiteindelijk de illustratie, die ik had gewonnen, te voorschijn.
In afwachting van een kader, zette ik ze op het schap in de keuken.

Merci Sofie!
Van zoveel schoonheid word ik oprecht blij.


1 opmerking:

  1. Goed aangekomen zie ik.
    Heel graag gedaan Liesbeth.

    De print past alvast mooi op je keukenschap
    en die sticker op je voordeur is echt super!

    groeten van Sofie

    BeantwoordenVerwijderen