dinsdag 5 februari 2013

LIEFSTE AARON WEEK 8


Je bent door je groeispurtje heen (jaja, het was er toch weer één) en terug je vrolijke zelve, maar dan nog een trapje leuker.

Als ik je warme lijfje tegen mij houdt voor een boertje, dan word ik zelf helemaal warm van binnen.

Dinsdagochtend babbelde je weer lekker en er waren nieuwe geluidjes bij.  Man, man, ik smolt helemaal.

Je kijkt nu echt graag naar je mobiel.
Je maakt opnieuw je genoeg-gezichtje na het voeden en als je daarna in slaap valt, verschijnt er vaak een contente grijns op je gezicht.   Dat is zo dankbaar.
Voor je wakker wordt, rek je je uitgebreid uit.  Dat is keischattig om naar te kijken.
En regelmatig gaat je Superman arm de lucht in met een vuistje.
Maar je opent ook je handjes en legt er dan soms één heel teder op mijn borst terwijl je drinkt.
Of je oefent het spreiden van je vingers.
Of je doet je handjes in kung fu houding.

Lieve schat, je bent om op te eten.

Dikke zoen van je mama.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten