donderdag 9 augustus 2012

SOLID POETRY

Op dezeen kwam ik deze geweldige strandroller tegen, in kader van een project genaamd 'a sign in space'.
Dit vind ik altijd: functionaliteit is belangrijk.  Maar als je dan toch iets (functioneels) moet maken, kan je dat even goed op een mooie manier doen.

Dus als je dan toch het strand moet vlak rijden, waarom dan niet een patroontje erin?
Wordt iedereen meteen happy van.




Het deed me ook denken aan iets wat we gezien hebben op Material Xperience dit jaar:







































Niet meteen functioneel, maar toch: stel dat er een openingsfeest wordt gehouden voor een nieuwe straat en de tegels moeten toch nog ingewassen worden met zand.  Zo'n rollertje erover en laat het publiek maar inwassen!


En nu we het dan toch over patroontjes hebben: nog twee jaar eerder was ik op Material Xperience helemaal weg van deze fantastische betontegels van solidpoetry:

















Wanneer ze droog zijn, zijn het gewone betontegels, maar als ze nat worden verschijnt een tekening.
Je zou nog willen dat 't regent!  Na 2 jaar nog steeds niet veel info over sales te vinden, maar ik zou ze toch ooit graag nog in een project gebruiken...

1 opmerking: