vrijdag 1 juni 2012

LA VIE EN ROSE - 1

Mijn excuses voor de radiostilte hier de voorbije tijd, maar ik had dus wel een goed excuus:
misselijkheid (en dus niet enkel 's ochtends neenee)
vermoeidheid (er viel niets tegen te sputteren tegen de klop van de hamer om 21u - of zelfs vroeger)
...
de goede verstaander is al mee, 't is eigenlijk goed nieuws!!
We verwachten ons eerste kindje.

Ondertussen ben ik in de helft en voel ik mij goed, dus om het goed te maken gaan we hier een reeksje starten. 
LA VIE EN ROSE.
Dat is letterlijk te nemen.
Ik hou van kleur, dat hadden jullie al door, en wel van alle kleuren.
Maar toch is er de laatste jaren een favorietje en dat is KNALROOSFUCHSIA.

Dat komt mede door mijn favoriete bloem: de gerbera.
Daar word ik altijd vrolijk van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten